365 dagers returrett – uansett grunn
Frakt 50 kr - Gratis over 449 kr
i
80 06 91 42 - (arbeidsdager 09:00-17:00)
Alle varer
Øredobber / Ringer
Arbeidsdager 09:00-17:00

Våre merker

Ser du etter en merkevare som matcher din stil og personlighet? Sjekk ut våre merker for å finne noe som passer deg.

Trendhim har vokst til å bli en tilbyder av tilbehør til menn på verdensbasis, med over 6000 unike produkter fra våre 13 ulike merker. Alle produktene er designet i Danmark, med mål om å kunne fremheve deg og din historie.

WAYKINS

Waykins er avslappet og bekymringsfritt, og alltid på utkikk etter nye og spennende eventyr.
Vi kan ikke få deg ned på stranda, men Waykins' produkter kan i alle fall vekke minner, og minne deg på at du bør fortsette å være eventyrlysten.

FAWLER

Fawler er for mannen som vet at det lønner seg å investere i kvaliteten og slitestyrken en får med ekte håndverk. Han tar sine egne valg, og han holder stolt fast på sine verdier og idealer.

BOHEMIAN REVOLT

Bohemian Revolt lar deg være deg selv… selv når du må pynte deg. Du kan aldri se kjedelig ut med Bohemian Revolt!

MOODY MASON

Moody Mason er et smykkemerke for ekte menn – for kommandanten og gutta som ikke er redde for å skitne til hendene, for villmannen og den snille faren som var litt på kanten som ung. Moody Mason er ikke bare én ting, men hva er det for deg?

LAZY BEAR

Lazy Bear er merket for de urbane eventyrerne. For de som ser på betongskogene, og faktisk ser skog. Livet skal leves – bare husk å pakke med deg det du trenger.

SALT & HIDE

Salt & Hide vet at det alltid er noe nytt rundt neste hjørne, og at vi ser verden med nye øyne for hvert eneste steg vi tar. Vår kjærlighet for naturlige materialer går langt utover farger, teksturer og følelser… materialene minner oss på steder vi ikke enda har sett, og tenner vår lyst til å dra dit.

SIDEGREN

Sidegren representerer det moderne skandinaviske designet og den skandinaviske livsstilen. Alle produktene er utformet med omtanke, slik at alle elementer i det minimalistiske ytre har sin funksjon.

LUCLEON

Lucleon er for menn som forstår at det går an å gjøre inntrykk uten å brøle etter oppmerksomhet. Det er den avmålte selvtilliten og styrken som gjør Lucleon-mannen til en løve – ikke hans brøl.

DANE DAPPER

Dane Dapper designer for nuet. Det betyr at deres produkter skal bæres i livets øyeblikk – timene, minuttene og sekundene vi velger å nyte til det fulle. I Dane Dapper-mannens liv avgjøres ikke stil og eleganse basert på prislappen, men heller gjennom aksessoarer som er på moten, og som gjør et inntrykk.

Tilbakestill passordet mitt

Hurra! Vi har sendt deg en e-post. Du vil straks kunne logge inn!

Oppgi en e-postadresseE-postadressen er ikke gyldig