Ubetinget 365-dagers returrett
Frakt 50 kr - Gratis over 449 kr-
57 98 93 95 - (arbeidsdager 09:00-16:00)
Ønskeliste
Kurv

Alle har en historie

Vi ønsker å hjelpe alle menn med å fortelle sin egen.

Vår visjon

Tilbehør for menn handler ikke om å pynte seg for spesielle anledninger, og det er på ingen måte forbeholdt en spesiell gruppe menn. Det handler ikke om gimmik, og heller ikke nødvendigvis om å se bra ut. Det handler om å fortelle historien om deg selv, og å uttrykke hvem du er – og nettopp det kan du gjøre gjennom små detaljer, altså tilbehør og accessoirer.

Trendhim designer kvalitetsprodukter som både er trendy og rimelig priset. Vi har i skrivende stund 13 merker i porteføljen, som kontinuerlig lanserer nye kolleksjoner, samtidig som vi fortløpende publiserer artikler som veileder deg til hvordan du kan dra nytte av alle de nye produktene.

Våre verdier

Vil du jobbe i Trendhim?

Se gjennom våre ledige stillinger og bli bedre kjent med oss ved å lese vår Atlas og Merkevarekatalog.

Historien om Trendhim

Du kjenner sikkert til de dagene hvor du trykker og trykker på snooze-knappen, og tanken på å holde senga ser ut som det eneste rette valget? Ja, det gjør vi også.

Det er valgene vi gjør som former historien vår.

Vi kan ikke hjelpe deg med å velge hvor lenge du skal sove, men vi kan hjelpe deg med å fortelle din historie ved å tilby et bredt utvalg av produkter du ikke finner noe annet sted. På Trendhim finner du produkter under 13 unike merker – alle designet i Danmark – som alle kan uttrykke noe om deg.

Hva velger du?

Hvilken historie vil du fortelle?

Les om hvordan Trendhim ble til, fra fødselen til i dag – i alle fall slik vi husker at det gikk til.

2007

Alle gode historier starter på begynnelsen… Men ikke nødvendigvis klokka 4 om morgenen.

Trendhim ble grunnlagt sent i 2007 av Sebastian og meg selv (Mikkel). Vi var kun 18 år gamle, og i ferd med å fullføre videregående. Vi var unge og energiske, med en kryende drøm om å starte vår egen bedrift… og heldigvis naive nok til å faktisk gjøre det.

Vi satt med 2 alternativer for hva vi følte var en god bedrift – hjemlevering av brød på lørdager og søndager, eller en nettbutikk med tilbehør og smykker for menn.

Du vet hvordan de sier at entreprenører må gjøre hva enn som kreves for å sørge for at bedriften lykkes? Vel, vel. Uansett hvor mye vi vil si oss enige i dette, fant vi raskt ut at det å stå opp klokken 4 for å levere brød, ikke helt var vår greie.

Og dett var dett. Brødleveranse tidlig på morgenen led en rask død, og fra asken av å stå opp tidlig, steg Trendhim opp.

2008

Takk, mamma!

Med omtrent 40 000 kroner i startkapital. Tjent opp gjennom alt fra å levere aviser til å binde blomsterbuketter (en historie for en annen gang) startet vi dette store eventyret.

Med vår naivitet kun overgått av vår driv, stupte vi med hodet først inn i alt av e-handel, god kundeservice, forsikring, regnskap, produktfotografering og mye mer.

Menneskene rundt oss forstod ikke alltid hva det var vi gjorde. Noen grep enhver mulighet som bød seg for å preke om hvor viktig en god utdannelse var, og at det vi gjorde var risikabelt.

Etter lang tid aksepterte selv Sebastians mamma – på tross av sine bekymringer for sin sønns fremtid – at vi var to unge mennesker med en hjertesak, og at vi ikke kom til å holde opp bare fordi hun ba om det.

I dag er hun nok vår største fan, og hun legger merke til de minste feil på nettsiden før vi gjør det.

Trendhims nettside i 2008/2009. Ja, det er lov å le!

2009

Vårt lille slott

Hvis noen hadde fortalt oss på forhånd at vi ville jobbe 16 timer hver dag, 7 dager i uken, investere ytterligere 100 000 kroner, og gi opp det meste av våre sosiale liv i omtrent 2 år, ville nok våre forventninger om å starte egen bedrift vært litt annerledes. Men det er der naiviteten til to unge entreprenører kommer til nytte.

Fra 2007 til 2010 hadde vi begge deltidsjobber på postkontoret, som sørget for brød (og noen ganger melk) på bordet.

Både Sebastian og jeg, våre senger, bad, kjøkken, lager og kontor, holdt til i en 83m2 stor leilighet.

Den 83m2 store leiligheten vi tre – Sebastian, Mikkel og Trendhim – både bodde og arbeidet i et par år.

Rom ble ikke bygget på en dag, og det var vi full klare over.

På slutten av 2009 tjente vi endelig nok til å slutte i våre deltidsjobber og fokusere fullt og helt på Trendhim. Wow, for en følelse!

Jeg husker fortsatt veldig klart den rare følelsen jeg hadde i magen på vei hjem etter at jeg hadde sluttet i jobben min på postkontoret. Det var en merkelig kombinasjon av ekstrem lykke, begeistring, stress, angst og et nært forestående nervøst sammenbrudd.

Var dette den riktige avgjørelsen? Trendhim måtte nå sørge for fulltidslønninger til oss begge. Men hvem kunne være sikre på at bedriften fortsatt ville være profitabel om seks måneder?

Samtidig visste jeg at vi nå hadde enda mer tid til å gjøre Trendhim fullstendig fantastisk!

2010

Hvem trenger vel soverom?

Ting begynte å vokse raskt. Vi ekspanderte med nye produktkategorier og nye land, og på det tidspunktet trengte vi mer plass, og vi trengte det sårt. Vi hadde bokstavelig talt produkter i hvert eneste hjørne av leiligheten vår, og begge sov på små madrasser i stuen.

Som de to unge single guttene vi var, leide vi en stor villa i et familienabolag. Så klart. Vi trodde dette var en perfekt løsning, fordi vi ikke behøvde å kjøre til jobb hver dag, og vi kunne kjøre på hjemme fra morgen til solnedgang.

Villaen vår… hvor det var plass til både Trendhim og oss.

2011

En ny æra

Året 2011 banket på døren, og vi ble nødt til å flytte bedriften igjen. Eieren av villaen skulle selge, og av en eller annen grunn synes han det var litt kinkig å ha oss der mens den nye eieren flyttet inn.

Litt eldre, litt klokere, og fortsatt veldig lidenskapelige om å bygge noe awesome, bestemte vi oss for å leie et ordentlig lager og kontor på 200m2.

Vårt første varehus.

2012

Raketter er lagd for å fly raskt – ikke rett fram

Vi visste alltid at vi ville være noe mer enn bare en nettbutikk. I 2012 startet vi på neste etappe; Å bygge den råeste merkevaren av tilbehør for menn. Vi arbeidet både hardt og lenge. Og til slutt – trommevirvel – ble Lucleon født.

Å utarbeide vår egen merkevare og designe våre egne produkter, reflekterte vår tro på fremtiden. Det var en historie vi bare måtte fortelle… selv om det på den tiden var mye å gape over.

2014

Redbull og ild er en perfekt kombo

Da 2013/2014 kom, startet det å gå enda fortere i svingene.

Trendhim-familien vokste, og Martin ble med som tredje partner i bedriften. Han var mildt sagt avhengig av energidrikker. Og det elsket vi!

Martin passet perfekt inn i familien, og vi hadde noen flotte sene jobbkvelder. Sovende på en madrass husker jeg faktisk å bli våknet en morgen til lyden av at Martin åpnet en boks med Redbull.

Oss tre – Martin, Sebastian og Mikkel

På slutten av 2014 hadde Trendhim vokst og ekspandert til Norge, Sverige, Finland og Nederland. Vi doblet også utvalget av produkter det året, og vi begynte å ansette studenter til å ta seg av pakkingen av ordre. Ser ut som energidrikken funka!

2015

En fantastisk opplevelse

Karina og Kristof ble med på temaet, utvalget vokste og varehuset vårt på 200m2 ble bokstavelig talt så tettpakket av du måtte gå sidelengs for å plukke og pakke ordrene.

Vi hadde praktisk talt gjort om lageret til små enveisgater. Så vi hadde et familiemøte, og tok en stor avgjørelse, trakk opp våre røtter, og sa farvel til vårt kjære hjem.… Og flyttet inn på andre siden av gaten.

Oss fem – Sebastian, Karen, Karina, Mikkel og Martin. Kristof er dessverre ikke med på bildet.

Vi flyttet inn i vårt nåværende hovedkvarter med plass til go-kart løp, ping-pong bord og masse plass til å tenke stort.

Våre ungkarsdager og netter på madrasser i stuen var over.

Man kunne nesten tro at «dette var nå de ble profesjonelle». Vel... ikke helt.

En av våre kjerneverdier er Hakuna Matata, og dette er noe alle hos Trendhim holder nært hjertet. Vi bestemte for lenge siden at vi aldri ønsket å bli profesjonelle kun for profesjonismens skyld.

Vi ønsker å snakke med kundene som likemenn. Vi ønsker at våre ansatte skal være en del av familien. Vi ønsker at vi hele tiden skal vokse – både som mennesker og som bedrift. Det er mye mer enn bare det å være «profesjonell».

Alle historier er forskjellige. Vi ønsker ikke å passe inn i noen konvensjonell bås, så hvorfor skal vi ønske at andre skal det?

2016

Ting skjer raskt!

Ahh… 2016.

I slutten av februar dette året ekspanderte vi til 11 nye land, og vi ansatte 43 oversettere. Å åpne opp for så mange nye markeder betydde at alle de 3000 produktene – og ikke minst hele nettsiden – måtte oversettes til 8 ulike språk! Det var ikke gjort i en håndvending. Men er det vel noe gøy når ting går for lett?

Dette året satt vi også et mål om å gå fra 3000 unike varer i sortimentet, til 5000 varer ved årets slutt. Vi hadde jo tross alt et stort lager å fylle opp.

2017-2018

Løp kjære gaselle

Selv en serverkrasj på selveste Black Friday kunne ikke sette en stopper for raketten vår i november 2018… selv om den serveren virkelig prøvde hardt. Vi klarte heldigvis å ri av stormen, og få ut alle produkter i tide. Vi fikk dessuten mediedekning i hjemlandet. Sebastian ble kjendis for en dag!

Vi åpnet opp i 12 nye land i 2017/2018 – inkludert Australia, Singapore, Canada, New Zealand og USA. Det vil si 28 aktive markeder.

En stor del av dette året gikk også med til å ta et steg tilbake, se på oss selv, og rendyrke vår merkevares DNA. Dessuten var vi Danmarks 10. raskest voksende bedrift i 2017 – en ‘Gasellebedrift’.

Vi vet ikke hvordan ekte gaseller gjør det… men vi fikk det i alle fall til med en god kombinasjon av bra folk og troen på å levere gode produkter. Og vi er glade for at det ikke finnes hyener i Horsens.

2019

Flere historier å fortelle

Vi var fast bestemt på å bli den største holdeplassen for stilbevisste menn, og som var fokusert på å gi bærekraftige gaver. Men for å gjøre dette, måtte vi ha full kontroll over hver del av produksjonen, fra design til levering.

Vårt designerteam vokste raskt, og det gjorde også vår kolleksjon. Husker du den ene merkevaren vi laget i 2012? Nå har katalogen vokst til 13 forskjellige merkevarer med over 1,600 produkter som kun er tilgjengelig hos Trendhim.

Den gangen var vi omringet av 50 hardtarbeidende, hensynsfulle, omtenksomme og utrolig smarte folk på kontoret. Det har blitt slik at det har blitt helt umulig å få med alle på ett og samme bilde. Så vi håper du liker dette bildet hvor vi har greid å presse sammen 26 av dem.

Men med så mange nye kolleger og produkter, har dette ført til noe voksesmerter. Det nye lageret som vi flyttet inn på i 2015 er allerede for lite, så vi flyttet inn i 3000 kvadratmeter med masse rom for å vokse ytterligere.

2020

God service = God butikk

Vårt fokus på kundeservice har betalt seg. På grunn av karantenene rundt om i verden har dette ført til langt flere shoppere på nett, og flere delinger av handleopplevelser på sosiale medier - Ryktet om Trendhim spredde seg raskt, og vi har fått overveldende positive tilbakemeldinger.

Vårt gode rykte la mer bensin under bålet for vekst, som tillot oss å ansette flere folk, designe flere varer, og bestille større vareopplag som bringer totalkostnadene ned. Alt dette har hjulpet oss med å holde kostnadene nede på våre klestilbehør, og samtidig økt kvaliteten og produktutvalget.

2020 var et dårlig år på mange måter, men vi så mulighetene for å snu det til noe positivt. Vi har bestandig vært ansvarsbevisste for miljø og befolkningen generelt, men i år markerte vi dette ordentlig med våre mest ambisiøse bærekraftige prosjekter per dags dato.

2021

Okay, dette er ikke til å tro

Det 3000 kvadratmeter store lageret vi flyttet inn i 2019. Du vet...den med "masse ekstra plass til å vokse". Nå ble det for lite. Men det er ikke alt: lagersystemet vi brukte kunne ikke håndtere alle bestillingene vi fikk inn hver dag.

Så vi samlet hele troppen og flyttet hele varehuset - alle 650,000+ individuelle varer - på en helg! Med et nytt 5,500 kvadratmeter stort lagerhus som står på 3,3 ledige hektar, kan vi bygge på mer lagerplass når vi trenger det. Vårt nye lagersystem fungerer også velsmurt i forhold til det gamle.

På tross av den globale pandemien og resulterende globale handelsproblemer, har vi klart å skissere, lage prototyper, og produsere over 1000 eksklusive produkter. Vi har også vokst stabben til over 100 entusiastiske kollegaer, og mange av dem er avbildet nedenfor

Vi vokste rakt dette året, og utnyttet denne veksten strategisk. Større ordre med høyere volum gjør produksjonen mindre kostbar. Men istedenfor å senke prisene, har vi heller øket kvaliteten. I 2021 har vi gjort mange forbedringer på mange av våre mest populære produkter, og vi vil fortsette med dette inn i nærmeste fremtid - i tillegg til å produsere nye og fantastiske produkter til din samling hver eneste uke.

Å lære er å leve, og å forbedre er å mestre.

2022

Vi holder deg oppdatert

De siste årene har vært en flott reise, og vi vil fortsette å forbedre oss, fortsette å utvikle oss, og fortsette med å produsere rimelige klestilbehør av høy kvalitet som du kan fortelle din historie med. Hold deg oppdatert for flere nyheter.

FÅ OMVISNING PÅ DANMARKS BESTE KONTOR OG LAGER