Kjøp 3 | Betal for 2‎ ‎ ‎ Varen med laveste pris er gratis

Kjøp 3 | Betal for 2‎ ‎ ‎ Varen med laveste pris er gratis

Ubetinget 365-dagers returrett
Frakt 49 kr - Gratis over 745 kr-
Kontakt oss

Ofte Stilte Spørsmål

Når du handler hos oss, får du 365 dager på deg til å returnere alle varer i din bestilling, såfremt forpakningen på varene er intakt og at varene ikke har blitt brukt.

Å returnere en vare er superenkelt. Alt du trenger er ditt bestillingsnummer og e-postadressen som du bruker når du bestilte hos oss.

Følg denne linken for å komme i gang.

Vær oppmerksom på at…

  • Et returgebyr belastes for alle returer. Bytte er fritatt for denne avgiften.
  • Hvis du skal returnere en bestilling med ekspresslevering, refunderer vi kun beløpet for standard frakt.
  • Din refusjon vil finne sted via samme betalingsmetode som ble brukt til å betale for bestillingen din.
  • Direkte bytte er kun tilgjengelig for forskjellige størrelser av samme produkt. Hvis du vil bytte ut ett design med et annet eller med en dyrere vare, må du returnere originalen for å få tilbakebetaling og foreta en ny bestilling.
  • Personlige produkter kan ikke returneres eller byttes.
  • Intimprodukter som øredobber og andre piercingsmykker, sokker og undertøy kan kun returneres i original, uåpnet emballasje.
  • Det er ikke mulig å kombinere 2 returordrer i 1 pakke. Det liker ikke datamaskinene. Vennligst send alle returordrer individuelt.

NÅR RETURNERINGEN ER OPPRETTET:

Du vil motta en e-post som inneholder den forhåndsbetalte returfraktetiketten.

Skriv den ut og fest den på returpakken. Det mest miljøvennlige valget er å gjenbruke originalemballasjen hvis mulig.

Lever deretter returpakken til nærmeste utleveringssted for POSTEN, så tar vi den derfra.

Vi er veldig raske. Faktisk er vi latterlig raske. Hvis du innser at du har gjort en feil akkurat da du trykker på "kjøp"-knappen, ikke nøl med å ringe oss. Vi vil prøve å kansellere bestillingen for deg før det blir sendt fra lageret, men vi kan ikke garantere at det ikke allerede er på vei ut.

Dessverre tillater ikke systemet vårt å legge til eller fjerne varer fra en eksisterende bestilling (datamaskinen sier "nei"). Det beste alternativet ditt i dette tilfellet vil være å returnere bestillingen for å få tilbakebetaling og legge inn en ny bestilling.

Du har kanskje gjort dette allerede, men vi er nødt til å spørre...har du sjekket i søppelposten? Den skal ikke havne der, men det har skjedd tidligere. Enkelte e-poster har også forskjellige faner som må klikkes på for å åpne. Det kan være at informasjonen leker gjemsel der inne.

Kan du ikke finne informasjonen i det hele tatt, og det har gått mer enn 30 minutter siden bestillingen, kan du ta kontakt med oss så sender vi deg en ny ordrebekreftelse.

Varene våre er noen ganger ofre for sin egen suksess og blir utsolgt. Når det skjer, vises det et skjema på produktsiden som lar deg registrere deg for å motta en e-post når produktet er tilbake igjen.

Heldigvis har vi mange fine varer tilgjengelig, slik at du også får opp forslag til produkter som ligner nederst på siden.

Vi gleder oss til at du får bestillingen din og prøver den for første gang! Det er gleden vi lever for.

Du vil motta en e-post med en sporingslenke for å følge bestillingens reise. I noen tilfeller kan det ta noen dager før den kommer til ditt land eller din region og før den endelige sporingsinformasjonen er oppdatert. Men føl deg trygg på at pakken er på vei!

Vi har kun ett lager i Horsens, Danmark. Vi ville gjerne ha møtt deg personlig, men vi har ikke mulighet for å hente varer på stedet. Vårt virksomhet er et velsmurt maskineri, og manuelle ordre kan forsinke forsendelser.

Derfor tilbyr vi en 365-dagers returrett, slik at du kan returnere varer du ikke er fornøyd med uten spørsmål.

Ja! Vi gir en 2-års garanti på alle våre produkter for enhver produksjonsfeil. Så hvis det skjer noe med produktet som ikke er forårsaket av normal slitasje, en ulykke eller at det brukes på en utilsiktet måte, vennligst send oss en e-post på info@trendhim.no og fortell oss hva som gikk galt, hvordan det skjedde, og ta med et bilde eller en video.

For en fullstendig liste over tilgjengelige betalingsleverandører i ditt land, bla ned til bunnen av denne siden. Alle betalingsmåter er oppført i bunnteksten.

Du handler hos oss som privatperson, og vi henvender oss for øyeblikket ikke til forhandlere.

Men ... hvis du leter etter julegaver til hele bedriften og ønsker å kjøpe hundrevis av skinnryggsekker, ta kontakt. Vi er sikre på at vi kan finne en løsning.

Siste artikler

Siste kolleksjoner